BOMB!!!

Tadadadam!

Spänningen stiger...

Vad är det som hänt?

Jo, Sven lyckades ringa precis när jag skulle ut på ett löppass och tydligen så blev han lite chockad...

Eller nä så var det ju inte. Det enda som hänt är att vi ska få tillökning. I april om allt går som det ska!

Träning på sistone: ingen löpning men dock cirka 4*30 min rullskidor i veckan + spatsertur t/r arbetsplatsen på 2*30 min 3 dagar per vecka (om det nu räknas)...

I övrigt glädjs jag åt det nykommna snötäcket. Skidpremiär skedde i helgen med 2*17 km.

 

MOT NATT-SM 2012!


/Petern

Kommentarer
Postat av: Sven

Jobbar du bara tre dagar i veckan?

Körde du även 17 km skidor på 30 minuter?



2011-12-12 @ 09:01:51
Postat av: Andreas

Kul! Men inte var det någon jättebomb... ;-)

Förra veckans träning: On: skidor/backintervaller 70 min, To: skidor 50 min, Lö: Skidor 80 min, Sö: cykel/skidor/backintervaller 90 min

2011-12-13 @ 09:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0