Sven: Bakslag och framtung

Min rehabträning har fått vila samtidigt som jag varit sjuk och sen tog det tid att få tid igen. Så nu var det kanske två-tre veckor utan styrketräningen. Jag var där åter i fredags, men aj aj, det var tungt. Jag skulle få lägga på mer övningar och snart komma in på den RIKTIGT tunga delen med mycket djupa knäböj för att komma åt där inne i baksidan lår. Det är då som effekten räknas komma. Men som ni vet har det redan gett effekt.

<br /><br />
Nåja, nu väntar två-tre veckor igen med två ggr i veckan detta pass. Sen får vi se om jag är redo! Ett gott tecken var iaf nära på 80 minutes löpning idag. Trött som fasen, men jag hade inte ont alls av det.

<br /><br />Nu väntar bara en bomb!!! Det är Andreas som skall släppa den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0