Sven: Än kan "gubben"

Att vilja få ont, det är en juniorsjukdom som går över när man får ont på riktigt och kontinuerligt. Jag skulle hålla gympan idag, ordinarie VM-medljören var bortrest på Världscup. Min baksida som inte blivit "helad", hur skulle det gå? Jag letade reda på passet från 2006, och hittade musiken, justerade lite snabbt en låt bara. Gabber går sällan hem... Nåja, lite stapplande, men jo nog fasen gick det! Inget är så bra träning som att vara gympaledare! Tog i för kung och fosterland, så vi får väl se om det går att röra sig imorrn bitti... Jag lyckades till och med göra mina specialspänsthopp i 18 sekunder! De som varit på min gympa i Umeå vet vad jag menar, men då körde vi typ 1min30sek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0