Tobias: Skol-SM - mycket av lite träning

Eftersom jag precis har kunnat släppa jobbet som banläggare för bägge tävlingsdistanserna på Skol-SM i helgen (sprint och långdistans) så har det inte blivit mycket tränande den senaste tiden. Och samtidigt en massa lågintensiva fettförbrännande långpromenader i stövlar och obanad terräng med kontrollbyggande och enhetsutsättande och inplockande osv. Tur att man var fet från början så det finns att ta av. För den nyfikne kartnörden finns mina banor att beskåda på Runoway. Har inget till övers för nymodigheter som Mapandcoach. Ikväll har jag i alla fall slitit hårt på en sådan där fånig sk Cross trainer-maskin som Sara lyckades tvinga mig köpa i Bräcke på väg hem från Östersund en gång i våras. Nu står den och tar plats i vardagsrummet och kommer faktiskt till användning då och då, även om det bär emot att erkänna det. För att återupprätta mitt macho-index efter ovanstående kärringflaxande så toppade jag med 100 armhävningar vilket är nytt personbästa. Helt sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0