Sven: Närmanden

Det närmar sig formtoppning och Natt-SM. Hur går det med formtoppningen då? Tja, efter några veckors slarvträning var det svårt att få till de där stenhårda intervallpassen. Gjorde iaf ett rejält och ett mindre rejält. Har kutat (nåja..) NM och inte vilat i två dagar. Ligger nog mängdmässigt över men kvalitetsmässigt under. Dvs öppet mål för er andra? Nu verkar det ju inte spela nån som helst roll mot Tobias om han kommer ha kvar mer än 30% av den fart han hade i helgen, enda hoppet där är som sagt stora bommar... :)

Nåja, det är ju andra i tävlingen också. Testkör lampor, den gamla hederliga snurrade i typ 2 timmar, diodaren fortf. men nu är det ju 20 plus här inne, är väl annat resultat i kylan på natten?

Mitt framsteg var väl då att jag utom tävlan var med i PreO ikväll och klarade av att bara få två fel. Men jag var sölig som bara den på tidskontrollen, så jag hade bara kommit 12:a på DM med mitt resultat.

Foten: inte så bra. Benet: OK. Ryggen: OK men inte mer. Formen: Njae.

Kommentarer
Postat av: Sven

Onsdag: En seger är alltid en seger!

http://www.obasen.nu/winsplits/online/sv/default.asp?page=table&databaseId=22268&categoryId=13

2012-08-15 @ 22:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0