Ny rapport

Sedan sist har detta hänt i träningsväg:
*De nya skridskorna var fantastiska, vilket drag, vilken fart. Ojoj nu var det ju ÄNNU ROLIGARE att spela hockeybockey.
*Tendens till hälsporre (inflammerad sena i hålfoten troligen) har gett ett tillfälligt uppehåll i löpträningen, troligen en vecka till. 
*Har ändå fått till en hyfsad dos den här veckan med två fantastiska skidpass som höjdare den här helgen. 3 mil skate idag i fantastiska spår.
*Gårdagen innebar en vådlig vurpa som medförde ett svullet högeröga, lätt uppriven höger kind och lite allmänt ont i huvudet. Inte skönt med andra ord. Klev dock upp direkt och fortsatte mitt pass. Vurpan inträffade efter 47 min och jag skulle ju köra 2 h+...så jag gnetade på i 1.5 h till. Det gick bra men var inte jätteskönt. Tur man är hobbycyklist och inte fotbollsspelare, då hade jag väl legat kvar ännu och grinat...;)
*ca 30 h in alles hittills i februari.
/Jonas

Kommentarer
Postat av: A

30 h var inte dåligt! Skulle vara kul att veta hur många timmar som var hockey-bockey av det eftersom att du verkar ha mer fokus på det nu än något annat.

2012-03-01 @ 17:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0