En seger är alltid en seger

Mycket har hänt litet har skrivits. Från mig alltså.

Jag har slappat med min rehabträning och insåg på gympan förra veckan att det var dumt. Dessutom anande jag baksidan i en av övningarna. Kommer bojkotta den och farliga snabba utförsintervaller tills det känns perfekt.

Skidor har jag kunnat åka, även om snötillgången varit usel.

Ett tävlingsläger i Belgien första helgen i februari hägrar för vissa av Ultrasnubblarna. Jag är en av dem, tre tävlingar på tre dagar, hur ska det gå?!?!

Sen till rubriken, Andreas gjorde en klassisk insats på SNOP (SNö-OrienteringsPulsning) utanför Boden en gång för länge sen. Det går ut på att kuta orienteringt i en halv till en meter snö. Korta banor långa tider. Traditionen har hållt isig från 1994 och SNOP kördes även dessa mellandagar, läs här. Artikeln om Andreas insats 1999 i snart femdagarsterräng får ni läsa här, och kom ihåg att en en seger är ALLTID en seger!

Kommentarer
Postat av: A

Härligt med gamla meriter.

En annan merit att minnas:

http://www.acc.umu.se/~myggan/tavling/gamla/resultat/stora_sjosl98.html

Ska vi inte bjuda in Gäddan nu också?

2012-01-12 @ 22:50:35
Postat av: Tobias

Bra idé. Andreas ansvara för att Gäddan startar 24/8. Spikat.

2012-01-13 @ 14:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0