Funbeat my ass

Klart ni ska ha funbeat så jag kan bevaka er. Ännu bättre. Kan ni inte ständigt logga var ni är, vad ni gör och gärna även vad ni äter och hur ofta ni går på toaletten? Jag menar, om jag inte får veta eran status på sekunden kommer jag att bli gaaaaaalen...

Jag vill även veta följande:
*Uppstigningstid
*Morgontemperatur
*Solens upp-och nedgång just där ni befinner er
*Hur många koppar kaffe det blir/arbetsdag
*Hur många vargar och björnar ni sett/dag
*Vilken ringsignal ni har på er mobiltelefon
*Antal pulsslag/träningspass i förhållande till maximalt antal möjliga pulsslag under samma träningspass.

Ja, det räcker nog så ;)

Till er som ska till Holland i helgen...LYCKA TILL!! :)

/Jonas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0