Jonas: Sven vinner nog!

Jag blir också orolig. Jag tror mig känna Sven tillräckligt väl för att veta vad han egentligen menar med sitt eget lilla sätt att koda sina ord och meningar och nu inser jag att risken är stor att Sven tar hem den här utmaningen. Det enda(?) som kan rädda oss andra är att ambitionen blir för stor och att Sven inte lyssnar på den 37-åriga kroppen, eftersom knoppen tror den är 25, och därigenom drar på sig ännu fler skador...;)

Själv väljer jag att ligga lågt, dra ett täcke över mig i vintermörkret, och invänta vårens ankomst. Det kan väl inte vara så länge kvar nu va...?

Däremot drömmer jag fortfarande om Ultra-SM i Adak och andra riktigta häftiga utmaningar. Frågan är ju bara OM jag vågar anmäla mig dit. 100 km. hur farligt kan det vara? Det låter ju inte så märkvärdigt egentligen...

Kommentarer
Postat av: A

Fortsätt du att ligga lågt Jonas! Det gör ju att jag nästan börjar känna att jag kan ha en chans i den här utmaningen. Siktar på 10 mil den här veckan.

2012-01-20 @ 07:59:40
Postat av: Sven

Jonas, du mörkar! Gosse han ligger inte på soffan utan pressar nog runt med Skogslöparnas elitsatsning så nej nej, han blir farlig! Han är väl dessutom skadefri? Det måste vara unikt i detta gäng...



Så, ingen har råd att slöa, ut o kör!



Dessutom var det ju mitt hjärta som tror att jag är 25, om man räknar '220 minus ålder' som maxpuls.

2012-01-20 @ 15:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0