Lönnfeta gubbar ska inte springa SM

Saxat från altern... jag menar orienterare.nu

Löpare
 2011-12-23 21:18 | #4
 

Svar till inlägg av Esak, 2011-12-23 20:54:

Jag påstår att de inte kommer att vara med om att göra upp. Jag påstår däremot att de är med och drar "SM-statusen" i skiten. SM ska vara ett arrangemang där Sveriges bästa gör upp. Alltså inte de lönnfeta gubbarna som är med för att bara springa SM. De kan lika bra springa tävlingar på hemmaplan.

Någon mer än jag som känner sig träffad? Tobias, har du lite känningar hos natt-SM-arrangörerna? Det skulle inte gå att ordna så att vi som inte är elitlöpare (till skillnad mot Sven) skulle kunna få starta efter den riktiga tävlingen? Betala för oss och så kan vi ju göra bara kontrollerna sitter kvar. Annars kan vi ju alltid utmana PM på Axevallanatta...
/A

Kommentarer
Postat av: Sven

Hrm, ja, hur bemöter man såna inlägg? Finns bara ett sätt: att ställa upp och visa dem att gammal är äldst! :)

2012-01-08 @ 16:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0