Tobias: Dags för träningsdagbok?

Jag misstänker att ni liksom jag sedan länge upphört med att skriva träningsdagbok, men när jag nu för första gången på väldigt länge trots allt har lite träning att redovisa så har jag återupptagit idén, fast i en nyare och ganska enkel form.


Och med tanke på att vi satsar mot ett gemensamt mål och förhoppningsvis kör med öppna kort (?) så vill jag föreslå att ni andra också registrerar er på www.funbeat.se och börjar redovisa vad ni sysslar med.
Jag inser att det är lite känsligt med tanke på att jag lovat mig själv att aldrig skaffa ett Facebook-konto, då Funbeat har lite facebook-vibbar. Men det ÄR inte facebook, och det ÄR ett smidigt sätt att hålla koll på varandra och det ÄR faktiskt riktigt peppande.


Så jag uppmanar er att snarast skaffa ett konto och börja logga träningen. Väl inne hittar ni mig enkelt - jag har inga spärrar och är barnsligt nöjd över att för första gången på mycket länge faktiskt ha en hel del kvalitetspass att kunna skryta med.

Kommentarer
Postat av: Sven

Snart måste jag nog skaffa Ansiktsbok för att marknadsföra O-resa.se (Fjäll 2012) men, Funbeat, nänänäääää... Inte orkar jag föra träningsdagbok på TVÅ ställen!



Och vilken SKYMF att säga att jag inte fört träningsdagbok! Jag har en komplett serie med endast några månaders lucka på ett ställe senda, tja, 198sent. Så är det för oss elitidrottsmän vet du.



Jag körde alltså först pappersvarianten, men sen jag köpte pulsklocka för 10 år sen (?) så är den i Polars träningsdagboksprogram.



Jag skall presentera ett slags utdrag ur den vid tillfälle. Just nu har jag dock lite tekniktjall med den, men hoppas komma runt det.

2012-01-24 @ 16:14:22
Postat av: Erik S

Om jag ska börja skriva träningsdagbok så skulle jag välja attackpoint. Absolut noll facebookvibbar och en sida som funkar i alla webbläsare, tom IE6 på internetcafé i Burkina Faso! Dessutom kan man utan problem häckla alla möjliga människor där samtidigt som man själv loggar promenaden till kupolen och läsande av vägatlas som träning.

2012-01-24 @ 17:23:54
URL: http://www.attackpoint.org
Postat av: A

Bra initiativ Tobias!

Tobias är väl general för denna utmaning så jag tycker att säger han funbeat så får vi väl rätta oss efter det så länge inte han säger något annat. Sätt ned foten Tobias!

2012-01-25 @ 08:00:55
Postat av: Jonas

Jag tycker det är roligare om allt är höljt i ett visst dunkel. Lite mystiskt och spännande. Där man får gissa vad dom andra gör. Inte fasen har Alberto Contador en offentlig träningsdagbok som Andy Schleck kan kolla in i närhelst han behagar...;)

2012-01-25 @ 14:52:00
Postat av: Sven

Jonas> Albert och Herbert, eller vilka pratar du om? Springer i vilken klubb???



Dessutom tror jag Jonas har en gigantisk mörkringskampanj, såg ett spår av den tidigare också då det var tal om att ligga i soffan, somna om eller nåt sånt istället för yviga berättelser om maratonpass i spår och skog!



Ser dock fram emot Andreas öppnande av Facebookliknande konto!

2012-01-25 @ 15:21:34
Postat av: Tobias

Jonas > fr a vill de nog inte offentligt visa vilka "kosttillskott" de stoppar i sig ;)

2012-01-26 @ 12:07:34
Postat av: A

Nu är jag med på funbeat också. Jäklars vad Tobias tränar! Någon mer av er andra som skaffat sig ett konto?

2012-01-28 @ 09:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0