Tobias: I augusti finns inga feta gubbar

Jag tycker att Andreas är oroväckande defensiv inför uppgiften. Må så vara att det idag råkar finnas några extra kilon som ligger och lurar runtom på våra otränade och skademärkta kroppar. Men allt detta ska väl ändå vara som bortblåst i augusti. När vi modellsnygga och genomtränade är med och slåss om topplaceringarna utanför Bollnäs. Så slå bort de negativa tankarna om något fånigt "utom tävlan"-dravel och kör några extra mil på Peltonen/Fischer-skidorna.

Jag måste även åtminstone försöka tipsa er halogen-talibaner om en faktiskt alldeles utmärkt liten behändig (och billig) pannlampa som jag själv råkade spontanköpa förra veckan. För 805 spänn fick jag ett paket hemskickat med en lampa jag främst hade tänkt använda för cykling, men som visade sig väldigt intressant för vanlig OL. Den lyser minst lika bra som min Petzl Ultra-lampa, men till en femtedel av priset. Kolla här och överväg att investera- jag går i god för att den faktiskt är bra: http://sportlampan.se/

Kommentarer
Postat av: Andreas

805 kr dragna från mitt konto. Men lugn, den är inte till mig utan till min kära sambo som fyller år om några veckor. Men kanske är hon snäll och lånar ut den...



2012-01-11 @ 10:50:16
Postat av: Sven

Andreas, du är ett geni! ;)

2012-01-11 @ 14:00:49
Postat av: Anonym

Njae, men det är klart jag var ju i alla fall den enda som tog sig runt SNOP 99.

2012-01-12 @ 22:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0