Tobias: Välkommen till framtiden, bakåtsträvare....

Det är bara att konstatera att mitt förslag om träningsdagbok på Funbeat inte föll helt i god jord. Att Jonas väljer att mörka och köra med dolda kort är lite trist, men han är väl för präglad av hemlighetsmakeriet och smusslandet inom cykelsporten, så det är kanske rätt väntat. Och Sven - du må vara en elitindrottsman, men att påstå att du inte orkar skriva på ett nytt sätt bara för att du har samlat på dig pappers- och polarvarianter från forntiden håller inte. Du låter som en gammal pensionär som klagar i en insändare över att postens brevlåda flyttats fån Konsum till ICA - "den har alltid suttit vid Konsum och så måste det vara för all framtid".

Hur som helst - jag och Andreas som alltid stått i utvecklingens framkant och aldrig tvekat att omfamna ny teknik och nya lösningar ser det som en självklarhet att även anamma de möjligheter som erbjuds via ett modernt webbaserat gränssnitt för att registrera och publicera våra träningsmässiga framsteg. Och visst Erik - Attackpoint i all ära, men i o m att Funbeat stöder både ruttimport från GPS samt tillhandahåller mobila träningsapplikationer för både Iphone och Android så föll valet ganska enkelt på Funbeat.
Så jag välkomnar er åter ut ur den analoga garderoben. Öppenhet är en dygd. Jag och Andreas har inget att dölja. Har ni andra det kanske? www.funbeat.se

Kommentarer
Postat av: A

Tyckte jag mig ana en gnutta ironi där? ;-)

2012-01-28 @ 16:58:01
Postat av: Sven

Hahahaaaaa, så Andreas, du HAR inte registrerat dig, jag kunde väl ana det! :D:D:D

2012-01-30 @ 08:35:16
Postat av: A

Jorå. Tobias körde 90 min löpning och 40 min styrka igår.

2012-01-30 @ 12:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0