Uppdatering

Vad har hänt sen sist? Och när var egentligen sist...? Länge sen jag skrev nåt inlägg här men formtoppning inför 24/8 har jag inte ägnat en tanke än. Jag försöker se till att orka 43 km löpning 11/8 och hoppas sedan att vila efter det ska räcka ända fram till Natt-SM, eller kanske ännu mer att jag hinner återhämta mig...:) Mitt senaste nattframträdande, på Jukola, gick rätt bra så nattorienteringen sitter där den ska sitta. Mitt senast orienteringsframträdande var nu i veckan på Gotlands 3-dagars, och efter en knackig start på veckan avslutade jag helt ok med att avancera från plats 29 till 21 på den avslutande jaktstarten! Däremellan har jag hunnit med en veckas kringflackande i alperna med många timmars vandring i kuperad terräng (formtoppning à la Oskar?) och just nu är jag förkyld. Rackars!
Slutligen: Det var synd och skam att jag missade träningsdagen, dålig planering från min sida, men jag har hört att ni hade det bra och jag hoppas ni drog många lärdomar inför den 24/8!! :)
/Jonas

Kommentarer
Postat av: Sven

Du verkar bli i farlig form efter sån toppning!!

2012-07-16 @ 11:37:06
Postat av: Jonas

jodå, kände mig farlig (eller inte....) på dagens pass då jag i princip väggade. Tur det är mörkt på natt-orientering...;)

2012-07-22 @ 21:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0