Mycket snack - dags för verkstad

Sven berättade för någon månad sedan om någon utomstående som hade läst på bloggen och tyckte att det var lite snack och lite verkstad. Nu känns det som att det börjar bli en hel del snack, men det känns illavarslande att det mesta snacket just nu tycks handla om att slingra sig undan den nödvändiga träningsdagen i Hälsingland 1:a juli. Och det är just där vi börjar snacka verkstad på riktigt.
Så dags för lite uppryckning nu - slut på undanflykter om läkarbesök och arbete och festivaler och annat tjafs. Fler och fler bitar börjar falla på plats. Jag har fått tag på kartor och börjat lägga banor. Och med lite tur så kanske t o m Lars Nyman i OK Dellen ställer upp och sätter ut kontroller och Sportident åt oss. Inte alls omöjligt.
SI låter kanske väl seriöst, men man kan inte vara seriös nog inför ett viktigt mästerskap som Natt-SM 2012. Bara två månader kvar nu....
Lägger även in ett litet smakprov från den gamla kartan över vårt träningsområde. Givetvis reviderat sedan dess, men en liten teaser är aldrig fel.

Kommentarer
Postat av: A

Bra Tobias att du kör med oss!

Om jag förstått tidigare kommentarer rätt så har väl Jonas sagt JA!, Sven och jag sagt ja (under protest), Erik sagt nja vilket bör betyda att han är övertalningsbar och så du Tobias. Det innebär alltså att vi är fem nu. Petern har ju sagt nej. Men hur är det med Osken, Frölla, Krippe, Mattias som väl har varit med i snacket tidigare? Nu glömde jag säkert någon.

2012-06-20 @ 23:09:42
Postat av: Anonym feglort

H13-14 låter bra----

2012-06-21 @ 00:48:33
Postat av: Sven

Redan efter 10 timmars jobb dagtid på campingen inser jag att jag inte kommer orka nån träningsdag 1 juli, så jag måste dementera alla mina goda intentioner som tolkats som ett ja under protest.

2012-06-25 @ 08:29:29
Postat av: A

Vad har det nu tagit åt dig Sven? Har du gått och blivit gammal eller har du planerat att snufsigulla med Olga just den dagen eller var är det som händer?

Jag som faktiskt kände mig lite på g nu efter några intervallpass i backen hemma.

2012-06-25 @ 14:30:29
Postat av: Tobias

OK. Jag upplever stark besvikelse men får väl så lov att acceptera detta avhopp.



En fråga - främst till Sven - kommer du om vi gör en kompromiss och helt enkelt kör en träningsdag i Alfta/Bollnäs istället? Både jag och Erik har ju gott om kontakter och kan snabbt fixa fram en bra bana på någon bra karta. Kan du inte då tänka dig att masa dig ur sängen om det bara handlar om en timme i bilen? Kanske t o m Skålsjögården?

2012-06-25 @ 21:13:09
Postat av: Oskar

Jag är lite sugen på den där träningsdagen men för att jag ska företa mig resan ska det ju vara lite valuta för pengarna. Alltså minst 2 pass och så SM-relevant som möjligt men alla behöver ju inte vara med på allt.



Det vore ju kul att träffas i alla fall någon gång innan dagen D och för mig passar den dagen perfekt i mitt formtoppningsupplägg ...



2012-06-25 @ 21:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0