Sven: Tigerbalsam

I torsdags körde jag onsdagens vintercup på det där stället där det ofta är tidigt snöfattigt. Gick väl OK, lite omotiverad och hade brått, men märkte att jag orkade pressa på rätt så bra! Ljumskarna var fina efter en rejäl 10*700 meter OL-intervaller på tisdagen, så det var härligt.
 
Mot sista bestämde jag mig att gena mot bilen, för jag hade lite brådis. Det är en slalombacke, och det var mkt snö kvar där (ligger på norrsluttning) så jag "brassade" på nerför där, men eftersom det var snö såg jag ju inte vägen som jag skulle vänster på. Fortsatte för långt ner, slarvigt!!! När jag såg det blev jag inte bara arg av det, utan mest av att det sade "knäpp" i v baksida lår! En BRISTNING!!! Gaaaaaaaaaaaaahhh!! Tre minuter till bilen och sen ställa in barmarkshelg i Sthlm och istället köpa en burk Tigerbalsam. Tillbaka på ruta noll igen.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Gaaaaaaaaahhh!!

2013-04-16 @ 08:41:26
Postat av: Sven

MER BALSAM! 15 km på lördag.... ajaj. Orimligt.

2013-04-25 @ 14:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0