Mörksuggan 7 juli!

Dags för nästa utmaning: http://www.morksuggejakten.com/index.html
Jag siktar på att köra mörksuggan oavsett om jag blir själv eller ej, men det vore ju förstås kul om ni andra dyker upp också. För att vara ett MTB-lopp så är banan inte så tekniskt krävande. Jag har cyklat delar av banan och där var det åtminstone inte avskräckande. Jag bor några km öster om östligaste punkten på banan. Boende finns i Blecket allt från gratis till "dyrt" beroende på vilken standard som önskas.
När jag åkte skidor i Helsingfors i söndags så kom det ett gäng på 10 stycken mtb-cyklister så det är bara att ge sig ut och träna...
 
/Andreas

Kommentarer
Postat av: Sven

Handsken är kastad!

Ja om inte annat kan ni ju komma o hälsa på oss, vi bästa av alla bra, vi i Dalarna, Sveriges region nummer ett!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gaLZ9TIeHVo

2013-02-06 @ 23:10:26
Postat av: Petern

Jag vill mörksuggestera!

Att det blir till priset av att man måste besöka det distrikt i Sverige som har de mest självgoda och insnöade invånarna (Spangos och Svepos undantaget) är ett pris jag, åtminstone för denna gång, kan vara beredd att betala!

2013-02-12 @ 11:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0